Функционални тренировки

Комплекс от упражнения (свързани или не помежду си), които натоварват всички мускулни групи на тялото. Използват се уреди като гирички, топки, дискове, ластици, степ-платформи. Интензивността варира от средна до висока, като смяната и е една от целите на функционалната тренировка. Ефектът, който се постига с функционални тренировки, е кардио-силов, т.е. активно горене на калории и работа върху всички мускулни зони. Тренировката няма стъпки и хореография, включва само комбинации от упражнения, като се постига максимално натоварване на цялото тяло. Продължителност: 45 минути.

Кръгови тренировки

На тези, които желаят да постигнат бързи резултати и в същото време да го направят по забавен и разнообразен начин, им предлагаме да се доверят на популярната концепция „Кръгова тренировка”. При нея се съчетават силови и кардио упражнения за постигане на най-добри резултати, чрез поддържане на повишен сърдечен пулс. Заниманията се провеждат в група под наставленията на професионален инструктор. Това, което получавате, е качествена тренировка за кратко време (30 – 40 минути) с доказани  резултати.

Кондиционни тренировки

Чрез кондиционната тренировка се подобрява общото физическо състояние на трениращия, повишава се силата, издръжливостта, мобилността, координацията и концентрацията, и не на последно място настъпва промяна във външния вид. Тренировката се състои от многоставни упражнения в базов вид или комбинации, работи се със свободни тежести и собствена тежест на тялото, рядко се включват изолирани движения. Състои се от различен брой упражнения за цялото тяло, които се комбинират в кръгова последователност и различни интервални режими. Кръговата кондиционна тренировка съдържа различен брой поредни кръгове, в зависимост от броя на упражненията, интензитета и нивото на трениращите.

Кондиционната тренировка ще осигури на трениращите добро общо натоварване, голям енергиен разход, подобрен ежедневен тонус и справяне, мотивация за прогрес. Подходяща е за начинаещи и вече трениращи хора, като може да бъде адаптирана спрямо фитнес нивото на всеки.

Workout Pro

Workout Pro е тренировка, предназначена както за начинаещи, така и за напреднали. За тези, които искат да развиват не само своето тяло, а и двигателни (координационни) способности, дух, дисциплина, воля и търпение. Състои се от упражнения без тежести и упражнения с малко оборудване, които целят да тренират цялото тяло по балансиран начин. Workout Pro тренировка следва прогресия „от просто към сложно“ и „от общо към специфично“. Workout Pro използва различни методи на трениране като Kръгова тренировка, AMRAP, Времеви метод, метод на Стълбицата, Работа и Почивка – включва протокол TABATA. Workout Pro е Вашето предизвикателство, очакваме Ви!

Body Fit

Body Fit е фитнес-аеробик програма с тежести. Използваните тежести са леки щангички, дъмбели и собствено тегло. В допълнение се ползва широка степ платформа. Програмите са с продължителност – 45 и 60 минути, като са разделени на интервали с кратки почивки. Съществува и Експерсна Body Fit програма, която трае само половин час. Кои мускулни групи ще натоварите в Body Fit тренировката?

Програмата е замислена да натовари всички основни мускулни групи. Нищо не остава подценено, това е и една от основните причини за глобалния и успех. Тя е изградена цялостно и може да поддържа тялото ви самостоятелно – без други спортни занимания.

Резултатите, които може да очаквате от Body Fit са:
• загуба на тегло
• увеличаване на мускулната маса
• увеличаване на силовата издръжливост
• тонизиране

Мобилност

Тренировъчна програма МОБИЛНОСТ е за всеки, който иска да подобри своята гъвкавост, обхват на движение и мобилност на ставите, координация, както и общото физическо състояние. Мобилността е нещо, с което всички сме родени и използваме независимо от нивото на активност. Добрата мобилност обаче е качество, което изисква редовна практика и се развива постепенно. Тя е от съществено значение за всеки вид спорт или дейност, тъй като прави тялото достъпно до нови движения, като същевременно увеличава мускулната работа, освобожава напрежението в гръбнака, рамене, бедра, китки, глезени, служи за добра превенция от травми и наранявания.

МОБИЛНОСТ е тренировъчна програма, която работи в посока гъвкавост, развива физическата сила, подобрява стабилността на тялото и коодинацията при движение. С известно внимание и последователност се подобрява гъвкавостта и обхвата на движение в цялото тяло и има осезаема разликата по време на останалите тренировки и по време на ежедневните задачи.

МОБИЛНОСТ е подходяща за всеки, независимо от нивото на активност. Всяко движение и упражнение се адаптира спрямо индивидуалните възможности и прогрес. Програма МОБИЛНОСТ не е йога практика.

Вижте кога се провеждат

Програми Цени